Ukrainian Pharma & Digital Forum: 20 годин освітнього контенту про діджитал маркетинг для фарми
Вже з 28 вересня розпочнеться традиційний, найбільший за кількістю спікерів та освітнього контенту захід для менеджерів фармацевтичного бізнесу UPDF – Ukrainian Pharma & Digital Forum (Форум)!
Головна мета UPDF: надати менеджменту фармацевтичних компаній знання, необхідні для ефективнішої роботи, а також задля зменшення ризиків неетичної конкуренції та корупційних проявів у царині «digital marketing».
Спікерами UPDF виступатимуть практики з галузі реклами та маркетингу, представники компаній: Fedoriv Agency, isdgroup, Viseven, Vintage Web Production, Postman, Kantar, Proxima Research, Horizon Capital, HASHTAG, Liki24.com, adventa.mullenlowe, Dentsu Ukraine, ThePharmaMedia, ams.agency, 1+1 Digital, Nostra Communications Group, MAPH та інші.
Насичена програма UPDF 2021 включатиме у себе 10 освітніх онлайн активностей: 5 тематичних вебінарів; 2 майстер-класи; 1 конференція та 2 круглих столи, у яких візьмуть участь представники галузевих спільнот і найбільші гравці ринку.
Контент Форуму буде поділено на 3 частини: маркетинг для пацієнта, маркетинг для фармацевта та маркетинг для лікаря. Кожен представник фарми зможе обрати для себе комфортний освітній режим сприйняття інформації, адже онлайн формат Форуму дозволяє переглядати доповіді, слайди та графіки у записі у зручний для користувача час.
Протягом останніх тижнів у спільноті маркетологів жваво обговорюється загроза для медіа, яка виникла через Указ Президента (та РНБО) про «Мораторій на розміщення реклами фарми». Про те, як уникнути можливих ризиків, розкажуть експерти на галузевому Круглому столі «FOUR DRUGS», що пройде в межах UPDF.
Представники бізнес-спільнот, виробників та рекламістів розглянуть питання взаємодії медіа-галузі (в разі введення мораторію) та обговорять ініціативи зміни певних правил промоції RX препаратів (через легальні та етичні digital канали).
На другому круглому столі («MIS Advertising») буде розглянута тема співпраці медичних інформаційних систем із фармкомпаніями (етичні, законодавчі, організаційні та інші аспекти).
Організатори обіцяють, що цього року UPDF буде ще більш пізнавальним та практичним, адже спікери готують унікальні презентації та виступи, що включатимуть практичні кейси та аналітичну інформацію, яка необхідна для вибору більш якісних та ефективних маркетингових рішень.
Форум проходитиме за сприяння «Всеукраїнської рекламної коаліції», ЕВА, АПРАД, АІРМ, АВЛУ та АУМ, інформаційними партнерами Форуму є Щотижневик «Аптека», ThePharmMedia та accemedin.com, а «HR партнером» виступатиме «ФармаПерсонал».
Протягом тижня (28.09-05.10) працівники фармкомпаній, аптечних мереж, дистриб’юторів, а також медичних установ та агенцій зможуть отримати корисну та унікальну інформацію, яка буде представлена в межах Форуму.
Інформація на сайті заходу: https://bit.ly/3zUp8hz
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Організатор Форуму: «Маркетингова агенція громадського здоров’я» – спеціалізована установа, яка створює освітній контент та проводить освітні заходи для професіоналів галузі охорони здоров’я.
Партнери:
1. Головний інформаційний партнер: «Щотижневик Аптека» – найбільший та головний канал інформації зі всього світу для працівників фармацевтичної галузі.
2. Інформаційний партнер: ThePharmMedia – оновлена інтернет газета, в якій зібрано цікавий та інноваційний контент про фарму і суміжні галузі.
3. Спеціальний інформаційний партнер: Accemedin.com – платформа для безперервного професійного розвитку лікарів та інших професіоналів галузі охорони здоров’я
4. HR партнер: «ФармаПерсонал» – сучасна та авторитетна компанія з підбору фармацевтичного персоналу.
Форум проходить за сприяння:
1. «Всеукраїнська рекламна коаліція» – професійне об’єднання найвпливовіших рекламістів та маркетологів України.
2. EBA – найбільше об’єднання іноземного, європейського та вітчизняного бізнесу в Україні.
3. APRAD – асоціація виробників інноваційних ліків.
4. AIPM Ukraine – асоціація представників міжнародних фармацевтичних виробників України.
5. АВЛУ – асоціація Виробники ліків України.