uk
Шрифт:
Аа Аа Аа
Колір::
Аа Аа Аа
Ч/Б зображення:
Ч/Б - Ч/Б +
Звичайна версія

Форвард одеського БК “ІнтерХім” визнана найвродливішою професійною баскетболісткою України

04.06.2020

Жіноча баскетбольна команда «ІнтерХім-СДЮСШОР ім. Литвака» не лише захищає кольори Одеси в чемпіонатах України, а й дарує прихильникам чарівність та красу 😉

Федерація баскетболу України завершила конкурс “Баскетбольна весна-2020”, за результатами якого обрали найвродливішу професійну баскетболістку. Участь у конкурсі взяли красуні, які представляють клуби жіночої Суперліги та Вищої ліги.

Перемогу у конкурсі здобула Ганна Сугак – форвард одеського БК «ІнтерХім», за яку віддали голоси 40% із майже 65 000 респондентів на сайті ФБУ!

Вітаємо чарівну одеситку та баскетболістку з перемогою та бажаємо нових заслужених успіхів і неймовірних досягнень!

Сугак ИнтерхимБаскетбольная весна 2020

Останні публікації

ІнтерХім у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів

ІнтерХім у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів

ІнтерХім увійшов у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів від українського бізнесу. Одеський виробник ліків в рамках проєкту “Інвестиції в освіту” отримав від редакції ділового ...

Читати далі
ІнтерХім на URC 2025: підписання меморандуму про співпрацю між Україною та ЄС

ІнтерХім на URC 2025: підписання меморандуму про співпрацю між Україною та ЄС

Анатолій Редер, СЕО “ІнтерХім” та офіційний представник Асоціації “Виробники ліків України” (АВЛУ), підписав меморандум про співпрацю між Україною та ЄС щодо критично важливих ...

Читати далі
Гендиректор “ІнтерХім” Анатолій Редер у рейтингу ТОП 50 СЕО України

Гендиректор “ІнтерХім” Анатолій Редер у рейтингу ТОП 50 СЕО України

Анатолій Редер – переможець номінації “Лідер досліджень та інновацій у фармі” в національному рейтингу ТОП 50 СЕО України. Найкращих топменеджерів 2025 року визначали ...

Читати далі
Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім “Ми українці. Ми не працюємо з ворогом”

Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім “Ми українці. Ми не працюємо з ворогом”

За даними досліджень Gradus Research та Deloitte, близько 70% українців негативно ставляться до брендів, які продовжують діяльність у росії. На тлі тривалої війни ...

Читати далі