Шрифт:
Аа Аа Аа
Колір::
Аа Аа Аа
Ч/Б зображення:
Ч/Б - Ч/Б +
Звичайна версія

Майже бронза для БК “ІнтерХім”: сезон жіночої Суперліги

04.04.2024

Триматись під час війни — це жити, наближати перемогу й робити те, що виходить найкраще. 

Тому ніколи не пізно привітати БК “ІнтерХім” з тим, що у них виходить найкраще, а саме з доброю грою.

Наші гравчині бадьоро показали себе у черговому чемпіонаті жіночої Суперліги. Цьогоріч вони посіли 4-те місце, подарувавши нам яскравий сезон та потужний фінал чотирьох. 

В боротьбі за бронзу команда “ІнтерХім–СДЮСШОР” у запеклій битві поступилася баскетболісткам “Рівного–ОШВСМ”, проте ми знаємо справжній потенціал одеських спортсменок.

Нагадаємо, що за останні 10 років в чемпіонаті України наша команда двічі завойовувала бронзу, ще двічі срібло та чемпіонську першість на додачу! 

Дякуємо гравчиням та тренерам за працю та наполегливість, а Силам оборони за можливість розвивати український спорт! Потужних перемог!

Останні публікації

ІнтерХім у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів

ІнтерХім у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів

ІнтерХім увійшов у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів від українського бізнесу. Одеський виробник ліків в рамках проєкту “Інвестиції в освіту” отримав від редакції ділового ...

Читати далі
ІнтерХім на URC 2025: підписання меморандума про співпрацю між Україною та ЄС

ІнтерХім на URC 2025: підписання меморандума про співпрацю між Україною та ЄС

Анатолій Редер, СЕО “ІнтерХім” та офіційний представник Асоціації “Виробники ліків України” (АВЛУ), підписав меморандум про співпрацю між Україною та ЄС щодо критично важливих ...

Читати далі
Гендиректор “ІнтерХім” Анатолій Редер у рейтингу ТОП 50 СЕО України

Гендиректор “ІнтерХім” Анатолій Редер у рейтингу ТОП 50 СЕО України

Анатолій Редер – переможець номінації “Лідер досліджень та інновацій у фармі” в національному рейтингу ТОП 50 СЕО України. Найкращих топменеджерів 2025 року визначали ...

Читати далі
Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім “Ми українці. Ми не працюємо з ворогом”

Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім “Ми українці. Ми не працюємо з ворогом”

За даними досліджень Gradus Research та Deloitte, близько 70% українців негативно ставляться до брендів, які продовжують діяльність у росії. На тлі тривалої війни ...

Читати далі