Наші менеджери зв’яжуться з Вами якнайшвидше.
Напередодні Дня фармацевтичного працівника 13 вересня в КВЦ «Парковий» відбулася церемонія нагородження переможців XIX конкурсу професіоналів фармацевтичної галузі України «ПАНАЦЕЯ 2018»
Прагнучи до розвитку всіх секторів фармацевтичної галузі України, конкурс сприяє впровадженню високих стандартів якості послуг і розкриттю професійного потенціалу. Переможці визначаються на основі маркетингових досліджень.
Препаратом року в своїй номінації був визнаний препарат «Левана® ІС» виробництва компанії «ІнтерХім». Всього в цьому році кращим представникам української фармацевтичної галузі було вручено близько 20 бронзових статуеток богині «Панацеї».
Генеральний директор ТДВ «ІнтерХім» Анатолій Семенович Редер двічі піднімався на сцену для отримання нагороди. Вдруге – «За створення і виробництво вітчизняних лікарських засобів нейротропного і імунотропної дії» в номінації ОРГКОМІТЕТУ.
Присутніх на церемонії нагородження з наступаючим професійним святом вітали ведуча Маша Єфросиніна та учасники шоу-програми: Сергій Бабкін; учасниця телешоу «X-Фактор» Аліна Паш; фіналіст національного відбору на Євробачення 2018 інді-поп група Kadnay.

Останні публікації
ІнтерХім у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів
ІнтерХім увійшов у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів від українського бізнесу. Одеський виробник ліків в рамках проєкту “Інвестиції в освіту” отримав від редакції ділового ...
ІнтерХім на URC 2025: підписання меморандуму про співпрацю між Україною та ЄС
Анатолій Редер, СЕО “ІнтерХім” та офіційний представник Асоціації “Виробники ліків України” (АВЛУ), підписав меморандум про співпрацю між Україною та ЄС щодо критично важливих ...
Гендиректор “ІнтерХім” Анатолій Редер у рейтингу ТОП 50 СЕО України
Анатолій Редер – переможець номінації “Лідер досліджень та інновацій у фармі” в національному рейтингу ТОП 50 СЕО України. Найкращих топменеджерів 2025 року визначали ...
Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім “Ми українці. Ми не працюємо з ворогом”
За даними досліджень Gradus Research та Deloitte, близько 70% українців негативно ставляться до брендів, які продовжують діяльність у росії. На тлі тривалої війни ...