uk
Шрифт:
Аа Аа Аа
Колір::
Аа Аа Аа
Ч/Б зображення:
Ч/Б - Ч/Б +
Звичайна версія

“В Україні достатньо високий рівень фармацевтичного виробництва”, – гендиректор ТДВ “ІнтерХім”

25.04.2013

Генеральний директор ТДВ “ІнтерХім” Анатолій Редер вважає, що в Україні достатньо високий рівень розвитку фармацевтичного виробництва, що випереджає багато зарубіжних країн, передає кореспондент ІА “Контекст-Причорномор’я”.

Таку думку А. Редер висловив сьогодні, 25 квітня, в ході засідання колегії Департамента єкономічного розвитку та торговлі Одеської ОДА.

“Колись давно, коли я був закордоном, я звертав увагу на те, що висять плакати “Купляй своє”. Ми всі як раз, не вішаючи плакатів, і купляли все англійське, датське та інше і абсолютно не задумувались про купівлю свого. І в якийсь момент приходить прозріння або розуміння того, що купівля свого є рушійною силою для всіх нас, для розвитку регіону, промисловості, для нашого з вами життя. Ми сьогодні щільно стикнулися з цим, працюючи в своїй фармацевтичній галузі… Люди стали розуміти, що Куліндорівська мука – найсмачніша, і наше м’ясо не зрівнити ні з яким іншим. Поступово все це приходить і в фармацевтичну галузь”, – сказав він.

“Зараз, якщо спитати багатьох людей, який препарат вони куплять: вітчизняний чи зарубіжний, то вони відповідатимуть, що зарубіжний. І дарма… Україна знаходиться далеко попереду  за рівнем фармацевтичного виробництва. І те, що ми можемо дозволити собі зробити в Україні, в Одеській області – це дуже високоякісна продукція, котра частіше за все буде вдало конкурувати з більшістю імпортних препаратів”, – додав А. Редер.

“Сьогодні в процесі активної реконструкції нашого виробництва ми підписуємо контракти, спілкуємося з іноземними виробниками обладнання. Для нас стало великим відкриттям, коли крупний виробник німецького обладнання сказав, що сьогодні в Європі складно знайти підприємство, що могло б конкурувати з “ІнтерХімом” за рівнем виробництва. Але це дійсно так”, – підкреслив гендиректор “ІнтерХім”.

“Ми завжди говоримо, що у нас в житті все погано, все не так. Але треба помічати і позитивні моменти, що відбуваються, в тому числі і в Одеській області. Я помітив особисто для себе, що якоюсь мірою ми зрушились з місця. Стало легше працювати з податковою службою, зменшилася кількість перевірок. Вцьому році ми плануємо підвисити заробітну плату співробітникам підприємства. Середня заробітна плата тепер складе 7 тисяч 977 гривень. так що давайте купляти свою продукцію, помічати позитивні тенденції в нашому житті та платити трошки більше податків”, – відмітив він.

Довідка: Основними видами діяльності ТДВ “ІнтерХім” є виробництво фармацевтичних субстанцій і готових лікарських засобів. Сьогодні ТДВ “ІнтерХім” входить в ТОП-20 провідних виробників, представлених на фармринку України. В портфелі підприємства – 8 фармацевтичних субстанцій і 21 лікарський засіб.

ТДВ “ІнтерХім” є членом професійної Асоціації виробників ліків України.

Інтерв’ю опубліковане Інформаційним агенством “Контекст-Причорномор’я”.

Останні публікації

ІнтерХім у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів

ІнтерХім у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів

ІнтерХім увійшов у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів від українського бізнесу. Одеський виробник ліків в рамках проєкту “Інвестиції в освіту” отримав від редакції ділового ...

Читати далі
ІнтерХім на URC 2025: підписання меморандуму про співпрацю між Україною та ЄС

ІнтерХім на URC 2025: підписання меморандуму про співпрацю між Україною та ЄС

Анатолій Редер, СЕО “ІнтерХім” та офіційний представник Асоціації “Виробники ліків України” (АВЛУ), підписав меморандум про співпрацю між Україною та ЄС щодо критично важливих ...

Читати далі
Гендиректор “ІнтерХім” Анатолій Редер у рейтингу ТОП 50 СЕО України

Гендиректор “ІнтерХім” Анатолій Редер у рейтингу ТОП 50 СЕО України

Анатолій Редер – переможець номінації “Лідер досліджень та інновацій у фармі” в національному рейтингу ТОП 50 СЕО України. Найкращих топменеджерів 2025 року визначали ...

Читати далі
Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім “Ми українці. Ми не працюємо з ворогом”

Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім “Ми українці. Ми не працюємо з ворогом”

За даними досліджень Gradus Research та Deloitte, близько 70% українців негативно ставляться до брендів, які продовжують діяльність у росії. На тлі тривалої війни ...

Читати далі