Наші менеджери зв’яжуться з Вами якнайшвидше.
Розпочато будівництво нового виробничо-лабораторного комплексу. В планах підприємства – масштабна реконструкція існуючих потужностей, а також будівництво кількох нових виробничих і лабораторно-адміністративних корпусів. Наразі ведеться узгодження технічних умов для впровадження енергозберігаючих технологій.
Новий комплекс буде складатися з 4-х корпусів: ділянки з виробництва готових лікарських засобів з 8-ми етажним адміністративно-лабораторним комплексом, ділянки виробництва субстанцій, а також складське приміщення.
Ввід до експлуатації нового об’єкту дозволить компанії “ІнтерХім” підвищити обсяги виробництва лікарських засобів на 1,5 млрд. таблеток на рік та освоїти випуск нових лікарських форм, впроваджуючи у виробництво сучасні імпортозаміщуючі препарати, іноваційні вітчизняні розробки; здійснювати виробництво фармацевтичних субстанцій згідно до вимог належної виробничої практики (GMP), підвищивши обсяг їх виробництва в 2 рази; об’єднати науково-дослідницькі і лабораторні підрозділи компанії у єдиному комплексі, оснащеному найсучашнішим обладнанням; розширити науково-дослідницьку роботу та активніше впроваджувати іноваційні проекти.
Останні публікації
ІнтерХім у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів
ІнтерХім увійшов у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів від українського бізнесу. Одеський виробник ліків в рамках проєкту “Інвестиції в освіту” отримав від редакції ділового ...
ІнтерХім на URC 2025: підписання меморандуму про співпрацю між Україною та ЄС
Анатолій Редер, СЕО “ІнтерХім” та офіційний представник Асоціації “Виробники ліків України” (АВЛУ), підписав меморандум про співпрацю між Україною та ЄС щодо критично важливих ...
Гендиректор “ІнтерХім” Анатолій Редер у рейтингу ТОП 50 СЕО України
Анатолій Редер – переможець номінації “Лідер досліджень та інновацій у фармі” в національному рейтингу ТОП 50 СЕО України. Найкращих топменеджерів 2025 року визначали ...
Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім “Ми українці. Ми не працюємо з ворогом”
За даними досліджень Gradus Research та Deloitte, близько 70% українців негативно ставляться до брендів, які продовжують діяльність у росії. На тлі тривалої війни ...