- 2025 год
- 2024 год
- 2023 год
- 2022 год
- 2021 год
- 2020 год
- 2019 год
- 2018 год
- 2017 год
- 2016 год
- 2015 год
- 2014 год
- 2013 год
- 2012 год
Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім "Ми українці. Ми не працюємо з ворогом"

За даними досліджень Gradus Research та Deloitte, близько 70% українців негативно ставляться до брендів, які продовжують діяльність у росії.
На тлі тривалої війни питання економічних зв’язків із агресором залишається особливо чутливим, й нерідко стає приводом для маніпуляцій. Тому важливо говорити про компанії, які для себе ухвалили принципове рішення: не співпрацювати з державою-терористом задовго до початку вторгнення.
Однією з таких є #ІнтерХім, чия історія розриву з росією почалась ще у 2000-х. Тоді росіяни без дозволу одеського виробника зареєстрували один з його найвідоміших препаратів в рф та інших країнах СНД, недоброчесно здобувши в українців технологічну документацію.
“Вони вкрали технологію і всі зусилля, які ми вклали у цей препарат. На цьому наші відносини з рф припинилися. На щастя, ліки, які ми виробляємо в Україні, на голову вищі за якістю, ніж той перший варіант. Ми суттєво удосконалили і по суті змінили технологію, впровадивши найсучасніші підходи до органічного синтезу”, – зазначає гендиректор #InterChem Анатолій Редер.
З початком російської агресії у 2014 р. виробник офіційно заявив про припинення будь-якої діяльності в рф. “Ми – українці. Ми не працюємо з ворогом країни”, – наголосив тоді очільник підприємства. Відтоді ж триває підтримка компанією українського війська – у 2014-2015 рр. сума допомоги склала близько 15 млн грн.
Згодом, у 2018 р. уряд росії запровадив санкції проти низки українських громадян і юридичних осіб, зокрема проти Анатолія Редера, СЕО “ІнтерХім”, який досі перебуває під персональними санкціями з боку рф.
У 2022 р. виробник також припинив усі звʼязки з білоруссю. Водночас від початку повномасштабного вторгнення “ІнтерХім” збільшив обсяги допомоги українським Силам Оборони та постраждалим від війни, яка впродовж 2022-2024 рр. сягнула ~250 млн грн.
“Відповідальне волонтерство, соціальна відповідальність та прозорість на всіх рівнях – наші гасла, які стали ще важливішими під час повномасштабної війни. Довіра споживачів та щирість в першу чергу із самими собою є для нас визначальними цінностями”, – коментує Редер.