Закрыть
Развернуть меню
Здоровье – это отсутствие внутренних помех для жизнедеятельности.
Контакты
Одесса(048) 777-29-50
Киев(044) 455-84-42

Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім "Ми українці. Ми не працюємо з ворогом"

Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім

За даними досліджень Gradus Research та Deloitte, близько 70% українців негативно ставляться до брендів, які продовжують діяльність у росії.

На тлі тривалої війни питання економічних зв’язків із агресором залишається особливо чутливим, й нерідко стає приводом для маніпуляцій. Тому важливо говорити про компанії, які для себе ухвалили принципове рішення: не співпрацювати з державою-терористом задовго до початку вторгнення.

Однією з таких є #ІнтерХім, чия історія розриву з росією почалась ще у 2000-х. Тоді росіяни без дозволу одеського виробника зареєстрували один з його найвідоміших препаратів в рф та інших країнах СНД, недоброчесно здобувши в українців технологічну документацію.

“Вони вкрали технологію і всі зусилля, які ми вклали у цей препарат. На цьому наші відносини з рф припинилися. На щастя, ліки, які ми виробляємо в Україні, на голову вищі за якістю, ніж той перший варіант. Ми суттєво удосконалили і по суті змінили технологію, впровадивши найсучасніші підходи до органічного синтезу”, – зазначає гендиректор #InterChem Анатолій Редер.

З початком російської агресії у 2014 р. виробник офіційно заявив про припинення будь-якої діяльності в рф. “Ми – українці. Ми не працюємо з ворогом країни”, – наголосив тоді очільник підприємства. Відтоді ж триває підтримка компанією українського війська – у 2014-2015 рр. сума допомоги склала близько 15 млн грн.

Згодом, у 2018 р. уряд росії запровадив санкції проти низки українських громадян і юридичних осіб, зокрема проти Анатолія Редера, СЕО “ІнтерХім”, який досі перебуває під персональними санкціями з боку рф.

У 2022 р. виробник також припинив усі звʼязки з білоруссю. Водночас від початку повномасштабного вторгнення “ІнтерХім” збільшив обсяги допомоги українським Силам Оборони та постраждалим від війни, яка впродовж 2022-2024 рр. сягнула ~250 млн грн.

“Відповідальне волонтерство, соціальна відповідальність та прозорість на всіх рівнях – наші гасла, які стали ще важливішими під час повномасштабної війни. Довіра споживачів та щирість в першу чергу із самими собою є для нас визначальними цінностями”, – коментує Редер.