uk
Шрифт:
Аа Аа Аа
Колір::
Аа Аа Аа
Ч/Б зображення:
Ч/Б - Ч/Б +
Звичайна версія

ІНТЕРХІМ ДОПОМІГ ЗБЕРЕГТИ СОФІЮ КИЇВСЬКУ

17.09.2020

Фармацевтична компанія “Інтерхім” втілила проєкт з осушення фундаментів та стін Софійського собору й прилеглих монастирських споруд від надмірної вологи. Реалізація знакового для української пам’ятки задуму стала можлива завдяки інноваційному швейцарському обладнанню від компанії BioDry.

Софійський собор – 1000-літня історична пам’ятка, яка є не лише символом української духовності та культури, а й частиною Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Дотепер збереглася не лише давня архітектура собору, а й 3000 кв. м фресок та 260 кв. м мозаїк, визнаних шедеврами світового мистецтва. Це найповніший у світі ансамбль автентичних фресок та мозаїк ХІ ст.

З часом будівлі старовинного архітектурного комплексу почали зазнавали руйнації від зайвої вологи, яка накопичувалася у стінах та фундаментах споруд. Для розв’язання цієї проблеми потрібні були не лише значні кошти, а й вишукане технологічне рішення, яке не завдавало б шкоди старовинній пам’ятці.

З коштами та реалізацією проєкту допоміг Анатолій Редер, генеральний директор ТДВ “Інтерхім“, який згодом долучив до благодійної справи партнерів-меценатів: компанію “Дарниця” та благодійний фонд Zagoriy Foundation. А от витончене технологічне рішення, на основі запатентованої технології, запропонувало українське представництво швейцарської компанії BioDry.

16 вересня на території Національного заповідника “Софія Київська” відбулася презентація встановленої інноваційної системи, яка ознаменувала успішне закінчення проєкту. Плідна співпраця “Інтерхім” з партнерами та керівництвом заповідника дала втішні плоди: волога покидає стіни – Софія одужує. Ми пишаємося тим, що допомогли головному символу української духовності вистояти.

Меценати Софії

Неля Куковальська, генеральна директорка Національного заповідника “Софія Київська”: “Фармацевтів та музейників поєднує одна спільна надважлива місія — піклуватись про здоров’я. Тільки якщо у сфері охорони здоров’я йдеться про здоров’я людей, то у нас, музейників, – про “здоров’я” пам’яток. Тож ми щиро вдячні нашим меценатам, що вони розширюють горизонти лікування і подарували дієві ліки Софії Київській!”
 
Анатолій Редер, генеральний директор ТДВ “Інтерхім: “Ми не могли залишитись осторонь, коли тисячолітня пам’ятка духовності та культури країни була під загрозою. Вважається, що Богоматір Оранта Софіївська є захисницею Києва, надійнішою, ніж високі мури. Не дарма її назвали “Нерушимою Стіною”: те, що вона дійшла до нас у первозданному вигляді – справжнє чудо. Тож коли перед собором постала загроза надмірної вологи, ми не вагалися жодної миті. Плідна співпраця з партнерами та керівництвом заповідника дала втішні плоди: волога покидає стіни – Софія одужує. Ми раді, що допомогли головному символу духовності вистояти. Адже перекази кажуть: доки стоїть Софія, а у ній – Оранта, доти стоїть Київ та Україна”.

Анатолий Редер в Софії Київській
Промова Анатолія Редера біля Софійського собору

Останні публікації

ІнтерХім у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів

ІнтерХім у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів

ІнтерХім увійшов у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів від українського бізнесу. Одеський виробник ліків в рамках проєкту “Інвестиції в освіту” отримав від редакції ділового ...

Читати далі
ІнтерХім на URC 2025: підписання меморандуму про співпрацю між Україною та ЄС

ІнтерХім на URC 2025: підписання меморандуму про співпрацю між Україною та ЄС

Анатолій Редер, СЕО “ІнтерХім” та офіційний представник Асоціації “Виробники ліків України” (АВЛУ), підписав меморандум про співпрацю між Україною та ЄС щодо критично важливих ...

Читати далі
Гендиректор “ІнтерХім” Анатолій Редер у рейтингу ТОП 50 СЕО України

Гендиректор “ІнтерХім” Анатолій Редер у рейтингу ТОП 50 СЕО України

Анатолій Редер – переможець номінації “Лідер досліджень та інновацій у фармі” в національному рейтингу ТОП 50 СЕО України. Найкращих топменеджерів 2025 року визначали ...

Читати далі
Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім “Ми українці. Ми не працюємо з ворогом”

Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім “Ми українці. Ми не працюємо з ворогом”

За даними досліджень Gradus Research та Deloitte, близько 70% українців негативно ставляться до брендів, які продовжують діяльність у росії. На тлі тривалої війни ...

Читати далі