Наші менеджери зв’яжуться з Вами якнайшвидше.
Цього року найстаріший університет Одеси і півдня України святкує своє 150-річчя. Ювілей Одеського національного університету імені І.І. Мечникова – знакова подія і справжнє свято для всіх одеситів. 12 травня понад сто виконавців і студентських колективів зробили подарунок рідному вузу – п’ятигодинний концерт на Дерибасівській.
Одеський національний університет імені І.І. Мечникова був створений в 1865 році, за ці півтора століття роботи вуз випустив більше чверті мільйона висококласних фахівців.
Генеральний директор компанії «ІнтерХім» Анатолій Редер – випускник хімічного факультету ОНУ ім. Мечникова. «Коли наша компанія тільки починала роботу, троє з п’яти її засновників були випускниками ОНУ імені Мечникова. Сьогодні з 712 осіб, які працюють в компанії, більше 20% – випускники Одеського національного університету », – зазначив Анатолій Редер на урочистому засіданні вченої ради, присвяченому ювілею альма-матер.
ТДВ «ІнтерХім» від усієї душі вітає рідний університет! Кожного разу ми згадуємо наші студентські роки з великою теплотою і вдячністю. Бажаємо викладачам та студентам ОНУ ім. І.І. Мечникова процвітання та успіхів, сил та натхнення!
Viva, alma mater!

Останні публікації
ІнтерХім у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів
ІнтерХім увійшов у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів від українського бізнесу. Одеський виробник ліків в рамках проєкту “Інвестиції в освіту” отримав від редакції ділового ...
ІнтерХім на URC 2025: підписання меморандуму про співпрацю між Україною та ЄС
Анатолій Редер, СЕО “ІнтерХім” та офіційний представник Асоціації “Виробники ліків України” (АВЛУ), підписав меморандум про співпрацю між Україною та ЄС щодо критично важливих ...
Гендиректор “ІнтерХім” Анатолій Редер у рейтингу ТОП 50 СЕО України
Анатолій Редер – переможець номінації “Лідер досліджень та інновацій у фармі” в національному рейтингу ТОП 50 СЕО України. Найкращих топменеджерів 2025 року визначали ...
Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім “Ми українці. Ми не працюємо з ворогом”
За даними досліджень Gradus Research та Deloitte, близько 70% українців негативно ставляться до брендів, які продовжують діяльність у росії. На тлі тривалої війни ...