Наші менеджери зв’яжуться з Вами якнайшвидше.
Фармацевтичне підприємство “Інтерхім” нагородили знаком народної пошани “За самовіддану працю у боротьбі з пандемією” від ВГО “Країна” за поданням ГО “Український медичний клуб”. Також особисто був нагороджений генеральний директор ТДВ “Інтерхім” Анатолій Редер.

Пам’ятні знаки з написом “Coronavirus Pandemic: Honor and Service” фармацевтичне підприємство та його гендиректор отримали за послідовне протистояння проявам вірусу в країні. Нагадаємо, що компанія Інтерхім:
- подарувала Чернівецькому обласному лабораторному центру МОЗ ампліфікатор для дослідження тестів на SARs-CoV-2;
- закупила для вірусологічної лабораторії ГУ “Одеський обласний лабораторний центр МОЗ України” обладнання для проведення діагностики методом ПЛР;
- власним коштом забезпечила Одеську інфекційну лікарню необхідним медичним обладнанням і ліками;
- на благодійній основі надала 200 тис. доз противірусного препарату Аміксин Держприкордонслужбі та інфекційним лікарням у всіх областях країни, а також забезпечила профілактичною дозою препарату працівників Одеського аеропорту;
- безоплатно передала Збройним силам України понад 100 тис. доз Аміксину, які доправили на передову в зону ООС.
Дякуємо за довіру!
Останні публікації
ІнтерХім у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів
ІнтерХім увійшов у ТОП 13 найкращих освітніх проєктів від українського бізнесу. Одеський виробник ліків в рамках проєкту “Інвестиції в освіту” отримав від редакції ділового ...
ІнтерХім на URC 2025: підписання меморандуму про співпрацю між Україною та ЄС
Анатолій Редер, СЕО “ІнтерХім” та офіційний представник Асоціації “Виробники ліків України” (АВЛУ), підписав меморандум про співпрацю між Україною та ЄС щодо критично важливих ...
Гендиректор “ІнтерХім” Анатолій Редер у рейтингу ТОП 50 СЕО України
Анатолій Редер – переможець номінації “Лідер досліджень та інновацій у фармі” в національному рейтингу ТОП 50 СЕО України. Найкращих топменеджерів 2025 року визначали ...
Анатолій Редер, СЕО ІнтерХім “Ми українці. Ми не працюємо з ворогом”
За даними досліджень Gradus Research та Deloitte, близько 70% українців негативно ставляться до брендів, які продовжують діяльність у росії. На тлі тривалої війни ...