Закрити
Розгорнути меню

COVID-19: інтернет та світ. Дайджест. Частина 2

COVID-19: інтернет та світ. Дайджест. Частина 2

Для багатьох карантин став значною зміною у звичному ритмі життя. Хтось тішиться роботою з дому, хтось полює за останніми антисептиками на полицях, а хтось теплим словом згадує садочки та школи. Кажуть, люди завдяки карантину ще більше часу проводитимуть в інтернеті. Чудова нагода розібратися що там відбувається і як це впливає світ та ІТ:

  • Працівники Google сумують за безкоштовною їжею, тренажерними залами і хімчисткою в кампусі компанії. Їх просять працювати з дому, через це доступ до офісних привілеїв обмежено.

  • DeepMind, який належить Google, буде працювати зі штучним інтелектом, щоб допомогти вченим краще зрозуміти дію та структуру коронавірусу.

  • За даними нових досліджень, симптоми коронавірусу проявляються приблизно через 5 днів після зараження.

  • Бренд американської горілки Tito змушений був застерігати користувачів Twitter від використання їхнього виробу як засобу дезінфекції, оскільки у мережі з’явилось багато дописів з таким меседжем. Бренд відповів, що “згідно з даними Центру контролю захворювань, дезінфікуючий засіб для рук має містити не менше 60% спирту. А горілка - це 40% спирту”. 

  • Шкода, що схожої інформаційної кампанії не було в Ірані, де кілька десятків осіб загинуло через “лікування” метиловим спиртом. 

  • У Apple нестача запасних айфонів через коронавірус. Компанія вже відзвітувала перед інвесторами, що може не виконати план, а директор Тім Кук заявив, що світові поставки iPhone будуть тимчасово обмежені.

  • Європою пройшла хвиля расистських нападів. Посольство Південної Кореї у Німеччині закликає своїх громадян бути обережними, а у Франції особи азійського походження діляться хештегом #JeNeSuisPasUnVirus.

  • У Таїланді поліція закрила фабрику, на якій робочі прасували маски, упаковували і продавали як нові. Ціни на них в країні виросли в 5 разів.

  • Facebook надає безкоштовну рекламу ВООЗ для боротьби з дезінформацією про COVID-19. 

  • LinkedIn зробили усі співбесіди віртуальними через спалах коронавірусу.

  • Попри загальні запобіжні заходи, мер комуни Ландерно у Франції, підтримав проведення параду смурфиків (синіх гномиків з бельгійського мультфільму), де зібралися 3500 людей у костюмах.

  • Microsoft, Google і Zoom намагаються впоратися з попитом на їхнє програмне забезпечення, яке дозволяє людям працювати віддалено. Компанії також почали надавати його безкоштовно організаціям і школам.

  • Фото найвідоміших туристичних місць до та після спалаху захворювання за посиланням. Та ще трохи популярних місць, де майже немає людей через пандемію.

  • Платформа-лідер віддаленої освіти Coursera відкрила вузам доступ до 3800 онлайн-курсів черех коронавірус. Безкоштовний доступ триватиме до 31 липня, після чого його можна буде продовжити.

  • Christian Dior, Guerlain та Givenchy на своїх фабриках будуть безкоштовно виробляти дезинфікуючі засоби для рук на потреби французьких лікарень.